Hossanova

Branding i kampania reklamowa osiedla Zielone Miasto

product photo

Prace projektowe nad nazwą zostały zainspirowane urokiem terenów zielonych przewidzianych w części wspólnej osiedla. Kampania pod hasłem „Tutaj rozkwitnie życie wrocławian” obejmuje szereg działań: projekt strony www, reklama radiowa, social media, foldery i katalogi.

Co zainspirowało nazwę osiedla – Zielone Miasto? Oczywiście urok terenów zielonych, które zostały przewidziane w części wspólnej, dostępnej dla wszystkich mieszkańców. Ta charakterystyczna cecha inwestycji stała się głównym motywem kampanii. W pierwszej kolejności powstał claim: „Tutaj rozkwitnie życie wrocławian”, a na jego podstawie stworzono m.in. projekt strony www, reklamę radiową, profile na social mediach, a także foldery i katalogi.

product photo
product photo

Wyróżnikiem inwestycji są wyjątkowe ogrody. Opracowane zostały logotypy i nazwy do poszczególnych części osiedla.

Identyfikacja wizualna sugeruje odbiorcom bliskość natury, która jest nieodłącznym elementem Zielonego Miasta.

Dodatkowo, bannery i billboardy miały na celu nie tylko informować o inwestycji, ale również wywołać uśmiech na twarzy odbiorców.

product photo
product photo
product photo
product photo
Następny