Pfizer

Kampania edukacyjna na temat
Kleszczowego Zapalenia Mózgu

product photo
product photo

Warto zaszczepić w ludziach wiedzę, w jaki sposób mogą chronić własne zdrowie. W tym celu powstała cała seria materiałów wspierających kampanię „Nie igraj z kleszczem”, zorganizowaną przez firmę Pfizer Polska. Dotyczą one Kleszczowego Zapalenia Mózgu. Informują o zagrożeniu, jakie stanowi zakażenie, a także o ochronie dostępnej w formie szczepień.

Grupy docelowe, do których jest kierowany przekaz, to m.in.: właściciele psów, biegacze, ogrodnicy a także – w zależności od sezonu – rodzice dzieci wyjeżdżających na kolonie oraz grzybiarze.

Stworzone materiały zostały zaadaptowane na wszystkie kanały, zarówno drukowane, jak i outdoor czy digital. Początkowo powstały onepagery i reklamy prasowe skierowane do konkretnych grup docelowych. Na ich podstawie opracowano banery internetowe, w formie statycznej i ruchomych gifów oraz HTML.

product photo
product photo
product photo
product photo

Ważnym etapem prac przy kampanii było stworzenie trzech scenariuszy do 30-sekundowych spotów – bohaterami poszczególnych wersji byli ogrodniczka, biegacz i rowerzysta. Reklamy emitowane były w wiodących stacjach telewizyjnych, a także na platformie youtube. W następnej kolejności powstały billboardy i citylighty, które można zobaczyć na ulicach w całej Polsce.

Kampania zyskała także stronę na facebooku, a obecnie trwają prace nad odświeżeniem strony internetowej.

product photo
product photo
Następny