Qpharma

Kreatywna odmiana
Direct Mailingu

product photo
product photo

Perskindol – jedyny żel na mięśnie i stawy, który zarówno chłodzi i grzeje, został zobrazowany przez postaci aniołka i diabełka. Niestandardowa forma przesyłki zaskakuje klientów i przekłada się na zapamiętywalność marki.

W ramach direct mailingu powstały niestandardowe ulotki wykorzystujące efekt 3D oraz drobne gadżety, które wzmacniały przekaz.

product photo
product photo

„Niezwykłe jak Respimer” – pod takim hasłem powstała seria direct mailingów z niecodziennymi zwierzętami w rolach głównych. To rozwiązanie miało na celu zwiększyć świadomość lekarzy na temat irygacji nosa.

Dla marki Nollix agencja opracowała key-visual z papugami nierozłączkami. W ramach direct mailingu powstały kolorowe materiały takie jak: kalendarz, chusteczkownik, naklejki dzielnego pacjenta, ulotki.

product photo
product photo
Następny