Reklama dla

Współczesne agencje reklamowe rzadko zajmują się świadczeniem usług dla branży, która obejmuje tylko jeden rodzaj usługi. BrandGarden to agencja dla firm farmaceutycznych – co to oznacza w praktyce? Specjalizujemy się w tematyce, która oscyluje wokół leków, aptek, lekarzy, pielęgniarek i przedstawicieli medycznych. Wiemy, jak specyficzną dziedziną jest farmacja, dlatego też dopasowaliśmy swoją ofertę do jej oczekiwań.

Reklama firm farmaceutycznych nie stanowi dla nas problemu. Przeczytaliśmy tak wiele charakterystyk produktów leczniczych, skróconych informacji o lekach, że znamy je na pamięć, obudzeni w nocy o północy na jednym wdechu wyrecytujemy legal, wypowiadanie nazw niektórych substancji czynnych traktujemy jako gimnastykę języka w wolnym czasie, a stronę Ministerstwa Zdrowia dodaliśmy do ulubionych, żeby być na bieżąco ze wszelkimi limitami i refundacjami.

Agencja marketingowa dla firm farmaceutycznych powinna wykazać się ogromną wiedzą i sprytem, które stają się przydatne w procesie realizacji zlecenia na rzecz klienta. Mając ponadto tę przewagę w postaci wieloletniego doświadczenia na rynku farmaceutycznym, potrafimy skutecznie zrealizować cel postawiony w briefie.

Kampania reklamowa dla firm farmaceutycznych w naszym wydaniu jest przeprowadzona w oparciu o regulacje prawa farmaceutycznego i ograniczeń komunikacyjnych, a każdy materiał jest zgodny z wymaganiami działów medycznych. Nad takim projektem pracuje kilkuosobowy zespół specjalistów, który po wnikliwej analizie briefu przystępuje do debriefingu. Zdobywając odpowiednie odpowiedzi i materiały – można przystąpić do pracy.

Marketing w branży farmaceutycznej opieramy na planowaniu strategii komunikacji, akcjach tone of voice kierowanych do farmaceutów, tworzeniu materiałów na specjalistycznych, zamkniętych serwisach (np. Medycyna Praktyczna), kampaniach KAMSOFT, a także eDetalingu i eLearningu.

Pod naszymi marketingowymi skrzydłami znajdują się marki, które dopiero wchodzą na rynek, przechodzą rebranding, czy te, które mają już ustabilizowaną pozycję – bez względu czy to leki OTC, RX, suplement diety czy wyrób medyczny. Nasze portfolio jest bogate w case study właśnie takich produktów (S-lab wraz z projektem visuala i opakowań leków okulistycznych, kampania reklamowa dla marki Oeparol, czy kampania edukacyjna na temat kleszczowego zapalenia mózgu dla firmy Pfizer).

Marketing farmaceutyczny to ostatni, ale za to niezwykle ważny element w procesie rozpowszechniania informacji o lekach, bez względu, czy odbiorcą docelowym jest środowisko medyczne, farmaceutyczne czy sam pacjent. Dlatego tak istotne jest poznanie potrzeb klienta i wdrażanie innowacyjności i skuteczności w budowaniu przewag nad konkurencją.


Powrót