Projekt linii visuali oraz opakowań leków okulistycznych
S-Lab



Dbanie o rozpoznawalność marki to sztuka. Zwłaszcza wtedy, gdy jest to cała seria produktów. Podstawą sukcesu staje się wtedy spójna identyfikacja wizualna. Wychodząc z takiego założenia, stworzono linię key visuali oraz opakowań dla preparatów okulistycznych polskiej firmy S-Lab.
Główny claim serii to „Sztuka leczenia w okulistyce”. Pozwolił on na to, by różnorodne tematycznie key visuale wciąż utrzymały pewną spójność. Podczas ich tworzenia wykorzystano rozmaite techniki i style plastyczne, od delikatnych akwareli po minimalistyczne iluzje optyczne.


Konsekwencja motywów graficznych serii okazała się strzałem w dziesiątkę. Charakterystyczne key visuale stały się rozpoznawalne, dzięki czemu pomogły zbudować silną pozycję produktów firmy S-Lab wśród lekarzy okulistów.
Spójne opakowania wyróżniają się na aptecznych półkach i przyciągają wzrok zarówno farmaceutów, jak i samych konsumentów.

