Logo czy logotyp? Terminy te są często używane zamiennie, co prowadzi do pewnego zamieszania. Choć logo i logotyp są ze sobą ściśle powiązane, to jednak różnią się pod wieloma względami. W dzisiejszym świecie pełnym brandów i wizualnych bodźców, gdzie jedno spojrzenie na symbol może wywołać lawinę skojarzeń, wiedza o tym, czym się różni logo od […]
Blog
W świecie marketingu, gdzie każdy konsument to indywidualista, a konkurencja walczy o uwagę klienta jak nigdy wcześniej, persona w marketingu staje się kluczowym elementem strategicznego podejścia. Persona klienta nie jest żadnym tajemniczym bohaterem z fikcyjnej opowieści, ale potężnym narzędziem, które zmieni Twoje podejście do reklamy. Dowiedz się, czym jest i jak stworzyć personę w precyzyjny […]
Pozycjonowanie marki to niezwykle istotny proces, który ma kluczowe znaczenie dla sukcesu każdej firmy bez względu na branżę. Sprawdź skuteczne koncepcje, które pozwolą Ci zbudować rozpoznawalność marki, zwiększyć lojalność klientów i osiągnąć przewagę konkurencyjną. W tym wpisie odnajdziesz też nazwy narzędzi, które pomogą Ci w kontekście strategii pozycjonowania marki. Pozycjonowanie marki – co to? Pozycjonowanie […]
Skuteczny rebranding nie polega tylko na zmianie logo, fontów, czy kolorów marki. Jest to cały proces przemyślanego działania, który dostarczy Twojej firmie wielu korzyści, jeśli tylko zostanie przeprowadzony z wizją i odpowiednią strategią. Na czym polega rebranding? Czy argument „obecna identyfikacja już nam się znudziła” lub „konkurencja właśnie go robi” są dobrymi powodami, aby rozpocząć […]
System identyfikacji wizualnej firmy – dlaczego to takie ważne? Współcześnie jesteśmy bombardowani informacjami czy przekazami marketingowymi na każdym kroku. Kluczem do sukcesu Twojej firmy jest wyróżnienie na tle konkurencji, które możesz osiągnąć za pomocą dobrze opracowanego systemu identyfikacji wizualnej. Na czym polega system identyfikacji wizualnej? Pomaga zidentyfikować markę, prezentuje pozycjonowanie i wywołuje wśród odbiorców określone […]
Przyjrzyjmy się, jakie nowości i trendy marketingu farmaceutycznego kształtują komunikację marek w roku 2023. Marketing na rynku farmaceutycznym w ostatnich latach przeżywa prężny rozwój pod wpływem wielu nakładających się czynników, takich jak rozwój technologii, przyspieszona digitalizacja spowodowana pandemią czy też zmiana nawyków odbiorców – zarówno wśród pacjentów, jak i lekarzy czy farmaceutów. Wszystko to sprawia, […]
Poznaj aktualne trendy marketingowe i nowości w reklamie, które według międzynarodowych przewidywań ukształtują ton komunikacji marek w 2023 roku. Jakie trendy w reklamie i marketingu zobaczymy w 2023 roku? Początek roku to czas przeglądu najnowszych zjawisk w branży, trendów marketingowych i zbierania inspiracji dotyczących nowości w reklamie. Z tej okazji postanowiliśmy przyjrzeć się wybranym trendom […]
Czyli co przepowiadają nam na 2021 trendy w marketingu i reklamie? Rok pandemiczny stał się wyzwaniem na wielu frontach – jednym z nich okazała się komunikacja marketingowa. W Brandgarden przez cały rok pracujemy na to, aby marki pod naszą opieką rozkwitały wizerunkowo i przynosiły owoce w postaci wyników sprzedażowych. Co jednak zrobić, kiedy warunki zmieniają się […]