Blog

Brand promise obietnica marki
Brand promise – czym jest obietnica marki?

Brand promise (obietnica marki) to nie tylko chwytliwy slogan czy fraza stworzona na potrzeby kampanii reklamowej. To niezwykle ważna deklaracja, która kształtuje tożsamość marki i wpływa na to, w jaki sposób jest ona postrzegana przez klientów. Dowiedz się, z czego składa się obietnica marki i dlaczego ma moc budowania trwałych relacji z odbiorcami oraz zdobywania […]

brand purpose
Co to jest brand purpose? Jak go stworzyć – krok po kroku

Czym jest brand purpose? Marki, które odniosły największy sukces, przekroczyły granice zwykłego bycia po prostu dostawcą produktów czy usług. Zrozumienie, że konsumentom zależy nie tylko na tym, co kupują, ale również na tym, jakie głębsze przesłanie kryje w sobie konkretna firma, staje się kluczowym elementem strategii biznesowej. Prześledźmy razem tajniki brand purpose, zanurzając się w […]

czym się różni logo od logotypu
Logo a logotyp – czym są? Najważniejsze różnice

Logo czy logotyp? Terminy te są często używane zamiennie, co prowadzi do pewnego zamieszania. Choć logo i logotyp są ze sobą ściśle powiązane, to jednak różnią się pod wieloma względami. W dzisiejszym świecie pełnym brandów i wizualnych bodźców, gdzie jedno spojrzenie na symbol może wywołać lawinę skojarzeń, wiedza o tym, czym się różni logo od […]

Persona w marketingu
Persona w marketingu – czym jest? Jak stworzyć?

W świecie marketingu, gdzie każdy konsument to indywidualista, a konkurencja walczy o uwagę klienta jak nigdy wcześniej, persona w marketingu staje się kluczowym elementem strategicznego podejścia. Persona klienta nie jest żadnym tajemniczym bohaterem z fikcyjnej opowieści, ale potężnym narzędziem, które zmieni Twoje podejście do reklamy. Dowiedz się, czym jest i jak stworzyć personę w precyzyjny […]

pozycjonowanie marki na rynku skuteczne strategie
Pozycjonowanie marki na rynku – skuteczne strategie

Pozycjonowanie marki to niezwykle istotny proces, który ma kluczowe znaczenie dla sukcesu każdej firmy bez względu na branżę. Sprawdź skuteczne koncepcje, które pozwolą Ci zbudować rozpoznawalność marki, zwiększyć lojalność klientów i osiągnąć przewagę konkurencyjną. W tym wpisie odnajdziesz też nazwy narzędzi, które pomogą Ci w kontekście strategii pozycjonowania marki. Pozycjonowanie marki – co to? Pozycjonowanie […]

Jak przeprowadzić skuteczny rebranding
Jak przeprowadzić skuteczny rebranding?

Skuteczny rebranding nie polega tylko na zmianie logo, fontów, czy kolorów marki. Jest to cały proces przemyślanego działania, który dostarczy Twojej firmie wielu korzyści, jeśli tylko zostanie przeprowadzony z wizją i odpowiednią strategią. Na czym polega rebranding? Czy argument „obecna identyfikacja już nam się znudziła” lub „konkurencja właśnie go robi” są dobrymi powodami, aby rozpocząć […]

system identyfikacji wizualnej firmy 1
System identyfikacji wizualnej firmy – co zawiera księga identyfikacji wizualnej?

System identyfikacji wizualnej firmy – dlaczego to takie ważne? Współcześnie jesteśmy bombardowani informacjami czy przekazami marketingowymi na każdym kroku. Kluczem do sukcesu Twojej firmy jest wyróżnienie na tle konkurencji, które możesz osiągnąć za pomocą dobrze opracowanego systemu identyfikacji wizualnej. Na czym polega system identyfikacji wizualnej? Pomaga zidentyfikować markę, prezentuje pozycjonowanie i wywołuje wśród odbiorców określone […]

Pharma Marketing trendy nowości w reklamie farmaceutycznej
Nowe trendy Pharma Marketingu – bądź na bieżąco z reklamą farmaceutyczną

Przyjrzyjmy się, jakie nowości i trendy marketingu farmaceutycznego kształtują komunikację marek. Marketing na rynku farmaceutycznym w ostatnich latach przeżywa prężny rozwój pod wpływem wielu nakładających się czynników, takich jak rozwój technologii, przyspieszona digitalizacja spowodowana pandemią czy też zmiana nawyków odbiorców – zarówno wśród pacjentów, jak i lekarzy czy farmaceutów. Wszystko to sprawia, że branża, która […]

Następna strona »
Kontakt
Napisz do nas




    Akceptuję Zapoznałem/am się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych.