Długotrwałe relacje i stała współpraca z klientami – Nie wszystko złoto co się świeci

Długotrwałe relacje to drogocenny kruszec.

Przez ponad 10 lat istnienia na rynku stwierdziliśmy, że najcenniejsi klienci to tacy, którzy uważają nas za partnera oraz ufają naszemu doświadczeniu, co pomaga w realizacji celów i strategii marketingowych. Długotrwałe, oparte na współpracy relacje, są jak najlepszy związek, w których tolerancja i wyrozumiałość, a także innowacje są niezbędne, aby zapewnić sukces. To właśnie długotrwała współpraca i wzajemne zrozumienie są kluczem do drzwi, za którymi kryje się prawdziwy skarb.

 

Klienci, którzy pracują z nami już od dobrych kilku, kilkunastu lat wiedzą, że jesteśmy gwarancją skuteczności. Stała współpraca wpływa na szybkość działania, np. kiedy angażujemy się w nowy projekt lub rozwijamy następny. Fakt, że klienci wracają do nas z kolejnymi zadaniami sprawia, że czujemy się, jakbyśmy trzymali w rękach już oszlifowany diament.

Tego typu działanie umożliwia nam lepsze zrozumienie wyzwań związanych z marką i poszerzenie wiedzy o mocnych stronach i intencjach naszych klientów. Solidne partnerstwo jest bardzo wartościowe, a my pielęgnujemy te relacje już od wielu lat.

W naszym portfolio znajdują się klienci, którzy są z nami praktycznie od początku naszego istnienia -2009 roku. W ramach stałej współpracy wspieramy firmę Pfizer Polska w zakresie promocji marek, takich jak Prevenar 13, FSME Immun, Nimenrix czy Trumenba.
Z kolei podczas już kilkuletniej współpracy z brandem Dicoflor (Bayer), wiemy jak bardzo ważne jest wsparcie rozwoju tej marki. Dlatego też proponujemy dopasowane do branży medycznej innowacyjne rozwiązania – idąc z duchem czasu i dbając o konkurencyjność wspieranego brandu.

2012 rok był dla nas również ważny, ponieważ do naszej kolekcji drogocennych kamieni dołączyły dwie firmy, z którymi współpracujemy do dziś: Adamed oraz Teva. Pomagamy naszym partnerom znaleźć te rozwiązania, które przełożą się na wzrost rozpoznawalności poszczególnych marek zgodnie z ustaloną strategią. Dzięki tej wieloletniej współpracy wiemy, jak ważne są nie tylko merytorycznie poprawne, ale i dopracowane pod kątem graficznym projekty materiałów BTL, POSM, branding aptek, jak również inne niestandardowe rozwiązania wspierające markę.

 

Zrozumienie oczekiwań i potrzeb klienta, znajomość branży, profesjonalizm i kreatywność w zakresie oferowanych usług przyczyniło się do tego, że w 2013 roku do naszych klientów dołączyło MSD. Współpracę zaczęliśmy od globalnej kampanii dla Afrin i Afrin ND, która była rozwijana wielokanałowo, a nasze materiały znalazły się nawet na rynku arabskim, dlatego kiedy wspólnie realizujemy kolejne projekty po dziś dzień, wiemy, że wpłynęła na to nie tylko nasza długa znajomość, a także jakość oferowanych usług.

Sztabki złotych KV, drogocenne strategie i unikatowe kampanie reklamowe i marketingowe nie powstały by bez wieloletniej współpracy, na którą składają się znajomość brandu, rynku i potrzeb klienta. Wiemy, że klient dzięki temu odnajdzie w nas takiego partnera, który wnosi prawdziwą wartość do jego projektów.

Kontakt
Napisz do nas




    Akceptuję Zapoznałem/am się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych.