Finanse & księgowość

Start-up

Bizky

Przy pracy nad nową strategią, towarzyszyła nam myśl: wyróżnij się albo zgiń. Chcieliśmy podkreślić innowacyjny charakter marki i smacznie połączyć go z dawką dobrego poczucia humoru. Tym razem postawiliśmy na współpracę ze sztuczną inteligencją i spróbowaliśmy opanować sztukę generowania grafik… z sukcesem!

Przy pracy nad nową strategią, towarzyszyła nam myśl: wyróżnij się albo zgiń. Chcieliśmy podkreślić innowacyjny charakter marki i smacznie połączyć go z dawką dobrego poczucia humoru. Tym razem postawiliśmy na współpracę ze sztuczną inteligencją i spróbowaliśmy opanować sztukę generowania grafik… z sukcesem!

Sztuczna inteligencja nie zabierze nam pracy - potrafimy się dogadać! Rewolucyjne narzędzia to nowe możliwości, które tworzą takie projekty jak ten.

Zadanie

Zwiększenie świadomości wśród freelancerów na temat nowej platformy Bizky

Opracowanie spójnej strategii komunikacji B2C i B2B

Nasze działania

Strategia komunikacji B2C

Wypracowanie claimów i KV do poszczególnych person

Opracowanie grafik za pomocą AI

Wizualna identyfikacja w mediach społecznościowych (Facebook + Instagram)

Przebieg pracy

Spotkanie z klientem przerodziło się w potrzebę zmiany i odświeżenia dotychczasowej komunikacji. Pierwszy etap obejmował opracowanie kreatywnego tropu skierowanego do freelancerów. Tym razem postawiliśmy na współpracę ze sztuczną inteligencją i spróbowaliśmy opanować sztukę generowania grafik… z sukcesem!

Obraz wygenerowany przez AI

Wyszliśmy z tego z tarczą! Naszą ideą było wygenerowanie średniowiecznych, niecodziennych postaci w towarzystwie nowoczesnej technologii. W ten sposób pokazaliśmy, że nadchodzi „nowa era dla freelancera” – czyli nowy sposób rozliczania się i prowadzenia księgowości bez potrzeby zakładania własnej działalności.

W zamyśle każda wygenerowana postać została dostosowana do odpowiedniej grupy docelowej. Tak spersonalizowany komunikat okazał się strzałem w dziesiątkę.

Kampania trwa

Innowacyjne narzędzia otworzyły nam nowe sposoby na zaskakiwanie naszą pomysłowością. Kampania dalej trwa, a my już myślimy nad spójną komunikacją skierowaną do B2B. Będzie się działo!

Wyróżnij się spośród konkurencji