Rynek apteczny
Aplikacja
Medme
Weszliśmy w skórę potencjalnych użytkowników aplikacji, znaleźliśmy trudności jakie należy rozwiązać i przystąpiliśmy do dwutorowej strategii komunikacji.
Zadanie
Poprowadzenie kompleksowej komunikacji marketingowej
Zwiększenie świadomości na temat aplikacji wśród farmaceutów oraz pacjentów
Nasze działania
Strategia komunikacji
Opracowanie KV dla farmaceutów i pacjentów
Spójna komunikacja i materiały skierowane do farmaceutów i aptek: newslettery, ulotki, foldery, materiały POSm
Spójna komunikacja do pacjentów dostosowana na różne kanały: social media, google ads, e-mailingi, billboardy, plakaty, ulotki
Synchronizacja działań
Działamy równolegle na dwóch polach. Przekonujemy farmaceutów do medme moja apteka oraz równocześnie, nakłaniamy pacjentów do pobierania aplikacji, która ułatwi im ścieżkę zakupów w aptece.
Opracowaliśmy gros materiałów dla farmaceutów, wyposażyliśmy apteki w materiały POSm. Bierzemy czynny udział w dyskusjach, w jaki sposób edukować farmaceutów i nakłaniać do korzystania z narzędzia, które ułatwia im organizację zamówień przez pacjentów.
Podział użytkowników aplikacji na różnorodne target grupy ułatwił nam dostosowanie komunikacji, która jest bardziej spersonalizowana i dzięki temu atrakcyjniejsza.
Stały kontakt
Przy tego rodzaju projektach doskonale wiemy, jak ważne jest aktywne wsparcie. Dlatego angażujemy się na każdym etapie i szybko reagujemy na potrzeby klienta.