Rynek apteczny

Aplikacja

Medme

Praca przy start-upie jest niezwykle dynamiczna! Wraz z zespołem medme usiedliśmy do stołu, by przyswoić wiedzę o samej aplikacji. Zrozumieliśmy potrzeby i cele klienta. We wspólnej pracy określiliśmy wyróżniki aplikacji, zdefiniowaliśmy jej wartości.

Praca przy start-upie jest niezwykle dynamiczna! Wraz z zespołem medme usiedliśmy do stołu, by przyswoić wiedzę o samej aplikacji. Zrozumieliśmy potrzeby i cele klienta. We wspólnej pracy określiliśmy wyróżniki aplikacji, zdefiniowaliśmy jej wartości.

Weszliśmy w skórę potencjalnych użytkowników aplikacji, znaleźliśmy trudności jakie należy rozwiązać i przystąpiliśmy do dwutorowej strategii komunikacji.

Zadanie

Poprowadzenie kompleksowej komunikacji marketingowej

Zwiększenie świadomości na temat aplikacji wśród farmaceutów oraz pacjentów

Nasze działania

Strategia komunikacji

Opracowanie KV dla farmaceutów i pacjentów

Spójna komunikacja i materiały skierowane do farmaceutów i aptek: newslettery, ulotki, foldery, materiały POSm

Spójna komunikacja do pacjentów dostosowana na różne kanały: social media, google ads, e-mailingi, billboardy, plakaty, ulotki

Synchronizacja działań

Działamy równolegle na dwóch polach. Przekonujemy farmaceutów do medme moja apteka oraz równocześnie, nakłaniamy pacjentów do pobierania aplikacji, która ułatwi im ścieżkę zakupów w aptece.

Opracowaliśmy gros materiałów dla farmaceutów, wyposażyliśmy apteki w materiały POSm. Bierzemy czynny udział w dyskusjach, w jaki sposób edukować farmaceutów i nakłaniać do korzystania z narzędzia, które ułatwia im organizację zamówień przez pacjentów.

Podział użytkowników aplikacji na różnorodne target grupy ułatwił nam dostosowanie komunikacji, która jest bardziej spersonalizowana i dzięki temu atrakcyjniejsza.

Stały kontakt

Przy tego rodzaju projektach doskonale wiemy, jak ważne jest aktywne wsparcie. Dlatego angażujemy się na każdym etapie i szybko reagujemy na potrzeby klienta.

To może być Twoja marka