Dermokosmetyki
Social media
Cerko
Celem było odświeżenie wizerunku marki oraz wypozycjonowanie jej jako specjalistycznej i godnej zaufania dla osób o wymagających problemach skóry (m.in. AZS, łuszczyca, skóra wrażliwa, skóra sucha).
Zadanie
Zwiększenie świadomości produktów firmy Cerko
Edukacja konsumenta i skatalogowanie produktów według potrzeb skóry
Nasze działania
Opracowanie strategii komunikacji
Pozycjonowanie marek Cerkopil i Cerkoderm
Rebranding obu marek
Web development + content www
Rendering packshotów
Wypracowanie claimów i głównego KV
Wizualna identyfikacja w mediach społecznościowych (Facebook + Instagram)
Wprowadzenie marki w social media przy współpracy RSM
Przebieg pracy
Przeanalizowaliśmy dotychczasową komunikację marki oraz jej głównych konkurentów, którzy silnie działają w przestrzeni digitalu. Dotarliśmy do raportów i badań związanych z trendami zdrowotnymi oraz danych na temat tego, na co zwracają uwagę konsumenci, wybierając swój dermokosmetyk. Wyznaczyliśmy trzy grupy docelowe – analizując ich oczekiwania, potrzeby i motywacje stworzyliśmy persony. Następnie zdefiniowaliśmy wartości marki oraz stworzyliśmy kompleksową strategię komunikacji i opracowaliśmy content dla marki Cerko.
Odświeżyliśmy i dostosowaliśmy estetykę do nowoczesnego odbiorcy, uwzględniając medyczny charakter obu marek.
Kreacja i branding
Dodaliśmy lekkości i świeżości identyfikacji wizualnej linii Cerkopill oraz Cerkoderm. Uporządkowaliśmy system wizualny, aby łatwo było odróżnić poszczególne wskazania. Nowy wizerunek spełnia oczekiwania konsumentek i wpisuje się w najnowsze trendy. Delikatna kolorystyka linii Cerkopil idealnie harmonizuje z delikatnym działaniem produktów przeznaczonych dla wrażliwej i atopowej skóry. Linię Cerkoderm charakteryzują wyraziste barwy, by podkreślić intensywną moc nawilżenia.