Suplementy

Launch marki

Myrkl

Mielibyśmy moralnego gigakaca, gdybyśmy nie przystąpili do tego zadania! Z ogromną radością zabraliśmy się do pracy nad wprowadzeniem saszetek Myrkl na rynek polski.

Mielibyśmy moralnego gigakaca, gdybyśmy nie przystąpili do tego zadania! Z ogromną radością zabraliśmy się do pracy nad wprowadzeniem saszetek Myrkl na rynek polski.

Całość podzieliliśmy na trzy etapy: opracowanie strategii, stworzenie materiałów graficznych, wprowadzenie i budowanie społeczności w mediach spłecznościowych.

Zadanie

Launch marki Myrkl na rynek polski

Zbudowanie świadomości marki wśród grupy docelowej i wzrost sprzedaży

Nasze działania

Opracowanie strategii komunikacji

Pozycjonowanie marki

Dostosowanie komunikacji do obu grup: farmaceutów i konsumentów

Zaplanowanie kampanii reklamowej

Stworzenie głównego KV

Web development + content

Działania digital, rekomendacja kanałów dla konsumentów

Kampania bannerowa

Spot reklamowy

Materiały graficzne skierowane do farmaceutów

Wprowadzenie marki w social media przy współpracy RSM

Zaplanowanie influencer marketingu przy współpracy RSM

Taktyka kampanii – bo jak
nie MY, to kto?

Wielkie wprowadzenie saszetek Myrkl poprzedziliśmy kampanią teaserową. Jednym z kluczowych elementów kampanii był stworzony przez nas spot reklamowy dostosowany zarówno do kampanii wprowadzającej, jak i docelowej. Wraz z naszym partnerem Robimy social media opracowaliśmy krok po kroku dalsze elementy.

W kreatywnej burzy mózgów zaplanowaliśmy, w jaki sposób zebrać społeczność i zrobić szum wokół marki. Zdecydowaliśmy się między innymi na: współpracę z influencerami oraz zabawne spoty pt. "Pogromcy kacowych mitów". Mamy w zanadrzu jeszcze wiele pomysłów – tak wspólnie rozkręcaMY MYRKL.

DziałaMY ze strategią

Po wyjściowej ocenie sytuacji "picia alkoholu w Polsce" wynikającej z raportów, przeanalizowaliśmy konkurencję oraz stworzyliśmy idealną target grupę, opisując persony. Nadaliśmy marce osobowość "racjonalnego towarzysza", wyłuskaliśmy wyróżniki i, wraz z wypracowanym tonem komunikacji, stworzyliśmy ideę pod hasłem "MY". Dzięki temu Myrkl stał się przyjazną, autentyczną i budującą wokół siebie społeczność marką.

Autorska grafika 3D

Koncept miał na celu podkreślenie, w jaki sposób działa suplement diety Myrkl i osadzenie go w kategorii produktów niwelujących skutki uboczne alkoholu. Zaprojektowaliśmy w 3D kieliszek, który swoim kształtem przypomina wątrobę. Elementy w postaci słomki i dwóch plasterków cytryny od razu budzą skojarzenie z symbolicznym drinkiem oraz z obiecaną "świeżością" następnego dnia.

W ten sposób nawiązaliśmy do głównego działania produktu, uzupełniając grafikę głównym claimem "dbaMY o wątrobę". Dodatkowo zaprojektowaliśmy stronę www, stawiając sobie za cel pozytywny odbiór strony.

Dbamy o spójność

Dbamy o 
spójność

Podchodzimy do strategii kompleksowo. Spójna marka lepiej zapisuje się w pamięci klientów. Zbudowanie świadomości w wyróżniający się sposób było naszym priorytetem.

Opracujemy strategię dla każdej marki