Suplementy
Launch marki
Myrkl
Całość podzieliliśmy na trzy etapy: opracowanie strategii, stworzenie materiałów graficznych, wprowadzenie i budowanie społeczności w mediach spłecznościowych.
Zadanie
Launch marki Myrkl na rynek polski
Zbudowanie świadomości marki wśród grupy docelowej i wzrost sprzedaży
Nasze działania
Opracowanie strategii komunikacji
Pozycjonowanie marki
Dostosowanie komunikacji do obu grup: farmaceutów i konsumentów
Zaplanowanie kampanii reklamowej
Stworzenie głównego KV
Web development + content
Działania digital, rekomendacja kanałów dla konsumentów
Kampania bannerowa
Spot reklamowy
Materiały graficzne skierowane do farmaceutów
Wprowadzenie marki w social media przy współpracy RSM
Zaplanowanie influencer marketingu przy współpracy RSM
Taktyka kampanii – bo jak
nie MY, to kto?
Wielkie wprowadzenie saszetek Myrkl poprzedziliśmy kampanią teaserową. Jednym z kluczowych elementów kampanii był stworzony przez nas spot reklamowy dostosowany zarówno do kampanii wprowadzającej, jak i docelowej. Wraz z naszym partnerem Robimy social media opracowaliśmy krok po kroku dalsze elementy.
W kreatywnej burzy mózgów zaplanowaliśmy, w jaki sposób zebrać społeczność i zrobić szum wokół marki. Zdecydowaliśmy się między innymi na: współpracę z influencerami oraz zabawne spoty pt. "Pogromcy kacowych mitów". Mamy w zanadrzu jeszcze wiele pomysłów – tak wspólnie rozkręcaMY MYRKL.
DziałaMY ze strategią
Po wyjściowej ocenie sytuacji "picia alkoholu w Polsce" wynikającej z raportów, przeanalizowaliśmy konkurencję oraz stworzyliśmy idealną target grupę, opisując persony. Nadaliśmy marce osobowość "racjonalnego towarzysza", wyłuskaliśmy wyróżniki i, wraz z wypracowanym tonem komunikacji, stworzyliśmy ideę pod hasłem "MY". Dzięki temu Myrkl stał się przyjazną, autentyczną i budującą wokół siebie społeczność marką.
Autorska grafika 3D
Koncept miał na celu podkreślenie, w jaki sposób działa suplement diety Myrkl i osadzenie go w kategorii produktów niwelujących skutki uboczne alkoholu. Zaprojektowaliśmy w 3D kieliszek, który swoim kształtem przypomina wątrobę. Elementy w postaci słomki i dwóch plasterków cytryny od razu budzą skojarzenie z symbolicznym drinkiem oraz z obiecaną "świeżością" następnego dnia.
W ten sposób nawiązaliśmy do głównego działania produktu, uzupełniając grafikę głównym claimem "dbaMY o wątrobę". Dodatkowo zaprojektowaliśmy stronę www, stawiając sobie za cel pozytywny odbiór strony.
Podchodzimy do strategii kompleksowo. Spójna marka lepiej zapisuje się w pamięci klientów. Zbudowanie świadomości w wyróżniający się sposób było naszym priorytetem.