Development

Branding osiedla

Nowa Klecina

Naszym celem było stworzenie identyfikacji wizualnej dla nowej inwestycji dewelopera Hossanova. Branding miał być atrakcyjny dla młodszych osób wchodzących w dorosłość i szukających swojego pierwszego własnego mieszkania.

Naszym celem było stworzenie identyfikacji wizualnej dla nowej inwestycji dewelopera Hossanova. Branding miał być atrakcyjny dla młodszych osób wchodzących w dorosłość i szukających swojego pierwszego własnego mieszkania.

Chcieliśmy pomóc w stworzeniu takiego miejsca, które wzbudzi uśmiech oraz pozytywne emocje. Postawiliśmy na wyróżniającą się siłę kolorów i optymistyczny przekaz – bo tu uśmiecha się żyć!

Zadanie

Identyfikacja wizualna nowej inwestycji

Nasze działania

Opracowanie strategii komunikacji do młodszej grupy docelowej

Wypracowanie brandingu osiedla

Stworzenie materiałów BTL & Digital

Nasze podejście

Naszym celem było stworzenie identyfikacji wizualnej dla nowej inwestycji dewelopera Hossanova. Branding miał być atrakcyjny dla młodszych osób wchodzących w dorosłość i szukających swojego pierwszego własnego mieszkania. Chcieliśmy pomóc w stworzeniu takiego miejsca, które wzbudzi uśmiech oraz pozytywne emocje. Postawiliśmy na wyróżniającą się siłę kolorów i optymistyczny przekaz – Bo tu uśmiecha się żyć!

Tak w skrócie można opisać nasz koncept. Postawiliśmy na autentyczne fotografie i skupiliśmy się na korzyściach związanych z życiem na Nowej Klecinie. Całą kampanię poprowadziliśmy w mediach społecznościowych. Podkreślaliśmy ofertę skierowaną do młodych, którzy mogą skorzystać z kredytu 2%.

Dobry wizerunek

Dobry wizerunek

Mieszkania cieszą się ogromnym zainteresowaniem i znikają z rynku w mgnieniu oka. Wyróżniająca się propozycja przełożyła się na wyniki.

Potrzebujesz brandingu?