Development
Branding osiedla
Nowa Klecina
Chcieliśmy pomóc w stworzeniu takiego miejsca, które wzbudzi uśmiech oraz pozytywne emocje. Postawiliśmy na wyróżniającą się siłę kolorów i optymistyczny przekaz – bo tu uśmiecha się żyć!
Zadanie
Identyfikacja wizualna nowej inwestycji
Nasze działania
Opracowanie strategii komunikacji do młodszej grupy docelowej
Wypracowanie brandingu osiedla
Stworzenie materiałów BTL & Digital
Nasze podejście
Naszym celem było stworzenie identyfikacji wizualnej dla nowej inwestycji dewelopera Hossanova. Branding miał być atrakcyjny dla młodszych osób wchodzących w dorosłość i szukających swojego pierwszego własnego mieszkania. Chcieliśmy pomóc w stworzeniu takiego miejsca, które wzbudzi uśmiech oraz pozytywne emocje. Postawiliśmy na wyróżniającą się siłę kolorów i optymistyczny przekaz – Bo tu uśmiecha się żyć!
Tak w skrócie można opisać nasz koncept. Postawiliśmy na autentyczne fotografie i skupiliśmy się na korzyściach związanych z życiem na Nowej Klecinie. Całą kampanię poprowadziliśmy w mediach społecznościowych. Podkreślaliśmy ofertę skierowaną do młodych, którzy mogą skorzystać z kredytu 2%.
Mieszkania cieszą się ogromnym zainteresowaniem i znikają z rynku w mgnieniu oka. Wyróżniająca się propozycja przełożyła się na wyniki.