Fanpage

Hero

Esoxx One

Jak stworzyć społeczność wokół pożaru? Historia o tym, jak palący problem zgagi zmieniliśmy w przyjazną komunikację.

Jak stworzyć społeczność wokół pożaru? Historia o tym, jak palący problem zgagi zmieniliśmy w przyjazną komunikację.

Aga Zgaga jako brand hero chętnie dzieli się wiedzą na temat zdrowego stylu życia. Wypracowany styl rysunków, lekka dawka humoru i wiedzy to udany przepis na zaangażowaną społeczność wokół produktu.

Zadanie

Zwiększenie rozpoznawalności wyrobu med. na zgagę i refluks - Esoxx One®

Pozyskanie nowych klientów oraz edukacja konsumentów na temat problemów gastrologicznych

Nasze działania

Opracowanie strategii komunikacji

Wizualna identyfikacja w mediach społecznościowych (Facebook + Instagram)

Wprowadzenie marki w social media

Obsługa i moderacja social mediów

Kampanie reklamowe meta ads

Organizacja świątecznych zbiórek charytatywnych

Nawiązanie współpracy z dietetyczką kliniczną

Materiały graficzne skierowane do farmaceutów

Przebieg pracy

Przeanalizowaliśmy grupę docelową – ich styl życia, potrzeby oraz motywacje. Chcieliśmy wyróżnić brand od pozostałych, dlatego wykreowaliśmy postać Agi Zgagi, która dzieli się z odbiorcami swoim doświadczeniem i wiedzą na temat refluksu i zgagi. Podczas tworzenia brand hero zadbaliśmy o to, by była bliska zarówno wartościom marki, jak i grupie docelowej.

Zarekomendowaliśmy przebieg kampanii w wybranych platformach (Facebook i Instagram). Zaplanowaliśmy długofalową obecność w social mediach i opracowaliśmy harmonogram działań.

Połączenie edukacji i humoru

Edukujemy odbiorców na temat refluksu i zgagi. Prezentujemy m.in. produkty wskazane i niewskazane przy refluksie, proste i zdrowe przepisy, obalamy również popularne mity na temat zgagi. Przy tym wszystkim stawiamy na sprawdzone źródła – wszystkie teksty zamieszczane na profilu poddawane są weryfikacji specjalistów. W ramach współpracy z dietetyczką kliniczną prezentujemy szybkie i zdrowe propozycje dań.

Świat so-me

Świat
so-me

Wprowadziliśmy Esoxx One w świat digitalu. Kampania przyniosła oczekiwane efekty sprzedażowe. Udowodniliśmy, że edukacja związana z medyczną tematyką nie musi być nudna.

Zbuduj swoją społeczność