Fanpage
Hero
Esoxx One
Aga Zgaga jako brand hero chętnie dzieli się wiedzą na temat zdrowego stylu życia. Wypracowany styl rysunków, lekka dawka humoru i wiedzy to udany przepis na zaangażowaną społeczność wokół produktu.
Zadanie
Zwiększenie rozpoznawalności wyrobu med. na zgagę i refluks - Esoxx One®
Pozyskanie nowych klientów oraz edukacja konsumentów na temat problemów gastrologicznych
Nasze działania
Opracowanie strategii komunikacji
Wizualna identyfikacja w mediach społecznościowych (Facebook + Instagram)
Wprowadzenie marki w social media
Obsługa i moderacja social mediów
Kampanie reklamowe meta ads
Organizacja świątecznych zbiórek charytatywnych
Nawiązanie współpracy z dietetyczką kliniczną
Materiały graficzne skierowane do farmaceutów
Przebieg pracy
Przeanalizowaliśmy grupę docelową – ich styl życia, potrzeby oraz motywacje. Chcieliśmy wyróżnić brand od pozostałych, dlatego wykreowaliśmy postać Agi Zgagi, która dzieli się z odbiorcami swoim doświadczeniem i wiedzą na temat refluksu i zgagi. Podczas tworzenia brand hero zadbaliśmy o to, by była bliska zarówno wartościom marki, jak i grupie docelowej.
Zarekomendowaliśmy przebieg kampanii w wybranych platformach (Facebook i Instagram). Zaplanowaliśmy długofalową obecność w social mediach i opracowaliśmy harmonogram działań.
Połączenie edukacji i humoru
Edukujemy odbiorców na temat refluksu i zgagi. Prezentujemy m.in. produkty wskazane i niewskazane przy refluksie, proste i zdrowe przepisy, obalamy również popularne mity na temat zgagi. Przy tym wszystkim stawiamy na sprawdzone źródła – wszystkie teksty zamieszczane na profilu poddawane są weryfikacji specjalistów. W ramach współpracy z dietetyczką kliniczną prezentujemy szybkie i zdrowe propozycje dań.
Wprowadziliśmy Esoxx One w świat digitalu. Kampania przyniosła oczekiwane efekty sprzedażowe. Udowodniliśmy, że edukacja związana z medyczną tematyką nie musi być nudna.